Clubshop

We zijn trots om aan te kondigen dat de officiële clubkleding van Korfbalclub Flamingo’s nu verkrijgbaar is via Sportshop Laarbeek. Deze collectie is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen onze club, sportmerk Erima en Sportshop Laarbeek. Of je nu een fervente speler of een enthousiaste supporter bent, onze stijlvolle kledinglijn en bijbehorende accessoires zorgen ervoor dat je altijd in topvorm voor de dag komt.

Belangrijke Informatie

Bestellen en Bedrukken: Bij het plaatsen van je online bestelling vragen we je om nog geen logo’s of initialen toe te voegen. Het is verstandig om dit persoonlijk in de winkel van Sportshop Laarbeek te bespreken. Daar kun je de kleding passen om er zeker van te zijn dat alles perfect zit. De bedrukking wordt dan ter plaatse geregeld, terwijl je wacht. Op deze manier vermijd je het risico dat de kleding niet past en je vastzit aan een bedrukte maat die je niet kunt ruilen.

Bezoek Sportshop Laarbeek

Naast het online bestellen, ben je van harte welkom om de winkel van Sportshop Laarbeek te bezoeken. Hier kun je de collectie bekijken, passen en je kleding kopen. Het team van Sportshop Laarbeek staat voor je klaar om je te helpen. Heb je vragen over je bestelling of is er iets niet naar wens? Sportshop Laarbeek is je directe aanspreekpunt.

Adres:
Sportshop Laarbeek