FLAMINGO’S BOVENAAN IN DE RANGLIJST

Flamingo’s 1 – NDZW 1
Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 15 december tegen NDZW. Senioren 1 van Flamingo’s staat stevig in hun schoenen. Na 4 weken spelen staan ze stevig bovenaan in de ranglijst. Naast het feit dat ze elke wedstrijd winnen, laten ze ook nog mooi korfbal zien. In deze wedstrijd begon Flamingo’s sterk aan de wedstrijd. Na 5 minuten stonden zij al voor met 4-0. NDZW had zichtbaar moeite met het sterk spelende Flamingo’s. Aanvallend had NDZW niets te vertellen, aangezien Flamingo’s stevig verdedigde. Ook deze week liet Flamingo’s mooie aanvallen zien. Het baltempo was hoog, de kansen werden mooi uitgespeeld en er werd vanuit rust gekorfbald. De ruststand was 8-1 in het voordeel van de Mariahoutse dames. Na rust speelde Flamingo’s wat statischer en kwamen aanvallen niet geheel tot zijn recht. Coach Kim Janssen-Vervoort zorgde er in de laatste fase van de wedstrijd voor dat er een aantal A-speelsters ook minuten konden maken. Het was Meike Daniëls die haar debuut maakte in Senioren 1. Flamingo’s won overtuigend met 14-3. Op zondag 12 januari speelt Senioren 1 om 17.35u tegen Corridor 1 in Son.