Flamingo’s degradeert na teleurstellend degradatieduel.

Celeritas 1 – Flamingo’s 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 4 maart tegen Celeritas in Schijndel. Het was een rechtstreeks duel tussen de twee degradatiekandidaten. De verliezer van deze wedstrijd zou direct degraderen. In de week voorafgaand aan deze wedstrijd werden de messen gesleept. Flamingo’s leek klaar voor dit duel. Helaas was het tegenovergestelde waar. Flamingo’s maakte de openingstreffer, maar vanaf dat moment was het Celeritas die het voortouw nam. De dames uit Wijbosch speelde gretig, gaven druk op het schot en maakten kansen af. Flamingo’s was afwachtend, had een onverzorgde passing en uitgespeelde kansen werden niet benut. De ruststand was 6-2 in het nadeel van Flamingo’s. Het geloof in een goede afloop was er nog steeds bij de meiden uit Mariahout. Helaas kon Celeritas hun scherpte na rust behouden en Flamingo’s kwam bijna niet meer tot scoren. De wedstrijd was na 40 minuten al bepaald. De eindstand was 12-5 in het voordeel van Celeritas. Flamingo’s degradeert hierbij naar de eerste klasse.

Senioren 2 verliest tegen een veel sterker Swift.

Swift 3 – Flamingo’s 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde op 4 maart tegen Swift uit Velden. Met een gewijzigde opstelling werd er naar Limburg afgereisd. Er stond voor Senioren 2 niets meer op het spel. Helaas werd er door Flamingo’s zeer zwak gekorfbald. Swift was verdedigend zeer sterk en daar hadden de meiden uit Mariahout geen antwoord op. Zij kwamen tijdens de wedstrijd helaas maar twee keer tot scoren. Met een teleurstellende 26-2 verlies sluit Flamingo’s het binnenseizoen af.