FLAMINGO’S HOUDT KOPPOSITIE.

Flamingo’s 1 – DOT 1
Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 27 januari tegen DOT. Flamingo’s, die bovenaan staan in de ranglijst, zetten alles op alles om op deze positie te blijven. Vanaf het begin van de wedstrijd was iedereen volledig geconcentreerd en liet 100% inzet zien. Het wedstrijdtempo lag enorm hoog, waardoor het voor het publiek een aantrekkelijke wedstrijd was om te zien. Flamingo’s stond al gauw aan kop en heeft deze positie de gehele wedstrijd niet meer afgegeven. Ook liet Senioren 1 mooie, lange aanvallen zien, waar goede kansen uit kwamen en waarbij mooi samenspel te zien was. Helaas werden kansen te weinig benut, waardoor Flamingo’s moeite moest doen om uit te lopen naar een veilige stand. Ruststand was 6-2 in het voordeel van de dames uit Mariahout. Ook na rust kwam Flamingo’s scherp uit de kleedkamers. De verdediging van Flamingo’s stond als een huis, waardoor het voor DOT moeilijk was om kansen te creëren. Eindstand was 11-5 in het voordeel van Flamingo’s. Volgende week, op zondag 3 februari, speelt Senioren 1 wederom een thuiswedstrijd. Deze keer tegen VIOS, de nummer 2 van de ranglijst. Dat belooft een spannende partij te worden. De wedstrijd vindt plaats in de Klumper in Lieshout, om 14.25u.

Zondagteam niet sterk genoeg voor koploper Altior.
Zondagteam – Altior 3

Zondagteam, gesponsord door T-PRESS sport en publiciteit, speelde op zondag 27 januari tegen Altior. De dames uit Mariahout wisten dat het een pittige partij zou worden. Vooral verdedigend liet Flamingo’s steken vallen en kon Altior van afstand tot scoren komen. Er werd niet fel genoeg verdedigd, waardoor Altior elke keer opnieuw de ruimte kreeg om hun kansen af te ronden. Daarnaast had Flamingo’s moeite met de passing en daardoor veel balverlies leed. In de tweede helft werd er veel beter verdedigd door de meiden uit Mariahout, maar de ruststand van 3-7 achterstand kon niet meer goed gemaakt worden. Ook konden Flamingo’s zelf niet tot scoren komen. Eindstand was 5-12 in het voordeel van Altior. Op zondag 3 februari speelt het Zondagteam hun laatste thuiswedstrijd. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 13.00u in de Klumper in Lieshout, tegen Oxalis.