Flamingo’s laat over zich heen lopen in de tweede helft

Flamingo’s 1 – SVOC’01 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 28 januari tegen SVOC’01. In het begin startte Flamingo’s slordig en speelde geforceerd. Helaas werden ballen slecht geplaatst, waardoor SVOC’01 ballen kon blijven pikken en in de wedstrijd kon blijven. Kim Vervoort was echter wel op schot en maakte in de eerste helft 4 doelpunten. Verdedigend was Flamingo’s in de eerste helft ook scherp. SVOC’01 kwam echter na rust veel scherper uit de kleedkamer dan de Mariahoutse dames. Zij haalden dan ook het onderste uit de kan en haalden de achterstand snel in. Acht maal achter elkaar werd er door SVOC’01 gescoord. Flamingo’s was uit het veld geslagen en kon geen antwoord geven op deze aanval van de tegenstander. SVOC’01 gaat dan ook met de punten naar huis en laat Flamingo’s teleurgesteld achter. Het wordt 9-14 in het nadeel van Flamingo’s.

Senioren 2 speelt wederom gelijk.

Flamingo’s 2 – De Peelkorf 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde op 28 januari hun wedstrijd tegen De Peelkorf. Voor senioren 2 was het zeer belangrijk om 2 punten te pakken. De gehele wedstrijd hadden zij een voorsprong. Een voorsprong van 4 doelpunten. De Peelkorf maakte echter een inhaalspurt en maakte 4 afstandsschoten achter elkaar, waardoor de stand gelijk werd getrokken. Helaas lukte het de Mariahoutse meiden toen niet meer om de winst binnen te slepen. De teleurstelling was groot. Op naar volgende week.