Flamingo’s laat zich overrompelen

Flamingo’s 1 – Rietvogels 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 3 december, in de Klumper in Lieshout, tegen Rietvogels. De Mariahoutse meiden begonnen fel en strijdlustig aan de wedstrijd. Vera Leenders scoorde binnen 10 seconde de 1-0. De toon wat gezet en vele doelpunten volgden. Rietvogels daarentegen had in de eerste helft geen antwoord en speelde steeds gefrustreerder. Het werd daardoor een fysieke wedstrijd. In de rust was het 11-5 in het voordeel van Flamingo’s. In de tweede helft waren de rollen echter omgedraaid. Rietvogels was brutaal en gebrand op winst. De meiden van Flamingo’s lieten zich overrompelen en kregen doorloopbal na doorloopbal om hun oren. Flamingo’s voelde Rietvogels in hun nek hijgen en spelen paniekerig. De mooie aanvallen van de eerste helft, waren niet meer aanwezig in de tweede helft. Op 10 minuten voor het einde van de wedstrijd werd de stand gelijk. Flamingo’s kwam niet meer tot scoren en sloeg dicht. Uiteindelijk werd de wedstrijd verloren met 15-18 in het voordeel van Rietvogels.

ODC te sterk voor Flamingo’s.

Flamingo’s 2 – ODC 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde hun wedstrijd ODC. In de buitencompetitie hadden zij ook al tegen elkaar gespeeld. Senioren 2 wist dan ook dat er hard gewerkt moest worden in deze wedstrijd. Lang bleef de stand gelijk en werd er goed verdedigd. De aanvallen van de dames van Flamingo’s kwamen moeizaam tot gang omdat ODC zeer sterk was in het verdedigen op de bal. Helaas werd er dan ook weinig gescoord aan de kant van Flamingo’s. ODC wint de wedstrijd met 5-11.