Flamingo’s maakt kansen niet af

Kim Janssen-Vervoort verdeelt het aanvalsspel.

Odisco 1 – Flamingo’s 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 19 november in Sint Oedenrode hun wedstrijd tegen Odisco uit Olland. Odisco en Flamingo’s kwamen beiden fel uit de wedstrijd. Senioren 1 had eigenlijk na de eerste 5 minuten al voor moeten staan met 2 doelpunten. Helaas beloonden zij zichzelf weeral niet, waardoor Odisco de mogelijkheid had om aan te haken en zelf op voorsprong te komen. In de tweede helft werd de passing slechter en het geloof om te scoren daardoor ook. Dit resulteerde in een 8-4 verlies. Jammer, zeker omdat het aanvallende spel van de Mariahoutse dames helemaal niet slecht was.

Senioren 2 speelt gelijk.

SCMH2 – Flamingo’s 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde hun wedstrijd tegen SCMH. In de buitencompetitie werd er gewonnen. Helaas waren de kaarten deze keer anders geschud. De Mariahoutse meiden leken niet genoeg gefocust, waardoor er niet goed gekorfbald werd. Ook het baltempo lag erg laag. Met een 7-7 gelijkspel mag senioren 2 heel blij zijn.