Flamingo’s pas tweede helft scherp.

SVOC’01 1 – Flamingo’s 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 26 november in Venray hun wedstrijd tegen SVOC’01. De dames van senioren 1 speelde in de eerste helft vooral tegen zichzelf. Daarnaast werden er weer veel kansen gemist. Gelukkig werd er in de tweede helft veel meer samen gespeeld en was er veel meer spelplezier te zien. Daardoor kwamen er mooie aanvallen tot stand en werd er veel steviger verdedigd. Helaas was SVOC’01 te sterk en kon senioren 1 in de tweede helft het tij niet meer keren. De wedstrijd werd verloren met 17-12.

Senioren 2 werkt hard voor hun punten.

De Peelkorf 2 – Flamingo’s 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde hun wedstrijd tegen De Peelkorf in de Wetteling in Venray. De meiden van senioren 2 hebben hard gewerkt om 2 punten binnen te slepen. De Peelkorf verdedigde achter en daar hadden de meiden uit Mariahout moeite mee. Daarnaast van het een fysieke wedstrijd. Isa van Eijndhoven speelde een enorm goede wedstrijd en liet veel strijdlust zien, waardoor ze het team mee op sleeptouw nam. De wedstrijd werd gewonnen met 11-13 in het voordeel van Flamingo’s.