Flamingo’s speelt gelijk.

Corridor 1 – Flamingo’s 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op maandag 3 februari hun wedstrijd tegen Corridor uit Breugel. Het was een zeer spannende wedstrijd waarbij de teams erg aan elkaar gewaagd waren. Corridor verdedigde strak op de bal. De meiden van Flamingo’s hadden daar moeite mee. Aanvallend kreeg Flamingo’s voldoende ruimte om te scoren. Helaas werden kansen niet afgemaakt. De ruststand was 5-4 in het voordeel van Corridor. Ada Kornuijt kwam na rust tot 2 keer toe tot scoren. Flamingo’s liep zelfs uit naar een voorsprong van 9-11. Aanvallend had Flamingo’s het in de slotfase uit moeten spelen. Helaas wist Corridor aan te sluiten en werd het in de laatste minuut gelijkspel. Gekeken naar de gehele wedstrijd is dit een terechte uitslag.

Foto: Ada Kornuijt neemt een afstandsschot.