Flamingo’s verliest dure punten.

Flamingo’s 1 – Odisco 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 21 januari tegen Odisco uit Olland. Het was een wisselvallige wedstrijd met tijden goed spel en tijden een slordig spel. De openingstreffer was van Anne van Gorp met een strafworp. Helaas liep Flamingo’s de rest van de wedstrijd achter de feiten aan. Telkens wanneer er aan Mariahoutse kant werd gescoord, had Odisco een antwoord. Bij de 8-10 waren er kansen voor Flamingo’s om aansluiting te vinden. Helaas lukte dat pas in de slotfase van de wedstrijd. Deze inhaalslag werd helaas te laat ingezet en mocht niet meer baten. Flamingo’s verliest met 10-11 van Odisco.

Foto: Sanne Scheepers neemt een afstandsschot.

Senioren 2 speelt gelijk.

Flamingo’s 2 – SMCH 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde op 21 januari hun wedstrijd tegen SCMH. Met een jong team begon Flamingo’s aan hun wedstrijd. Al snel kwamen ze op een achterstand te staan. Het ontbrak hen aan communicatie. Gelukkig ging dit in de tweede helft stukken beter, en kwam Hilde Leenders goed op schot, waardoor Flamingo’s de aansluiting kon vinden met hun tegenstander. De einduitslag was 11-11. Een belangrijk punt voor Senioren 2.