Flamingo’s verliest van Avanti.

Flamingo’s 1 – Avanti 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 15 februari hun wedstrijd tegen Avanti uit Schijndel. Flamingo’s vond het in de eerste helft moeilijk om hun eigen spel te spelen en gingen mee in het spel van de tegenstander. Daarnaast was niet iedereen fel genoeg op de bal, waardoor er onnodig balverlies was. Avanti nam dan ook de gehele wedstrijd de leiding. Telkens wanneer Flamingo’s scoorde, hadden de meiden van Avanti een antwoord. Anouk van Eijndhoven is sinds de buitencompetitie weer een belangrijke waarde in Senioren 1. Helaas kwam Anouk in de eerste helft in botsing met haar tegenstander en verdraaide ze haar knie, waardoor ze helaas niet meer kon spelen. Naast nóg twee dames die niet konden spelen door omstandigheden ontstond daar, met het wegvallen van Anouk, een gewijzigde opstelling. Elja Maas en Emma Leenders vielen in de tweede helft beiden goed in. Van een 5-9 achterstand kwam Flamingo’s terug naar een gelijkspel. Helaas was Avanti beter in de afronding van hun kansen en werd de eindstand 10-11 in het voordeel van Avanti.

Foto: Kim Vervoort neemt een vrije worp.