Flamingo’s verliest van de koploper.

Flamingo’s 1 – Oranje Wit 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 18 februari om 14.00u hun wedstrijd tegen Oranje Wit. Het beloofde een pittige wedstrijd te worden, aangezien Oranje Wit op de eerste plaats van de ranglijst staat. Beide teams speelde gedreven en liet niet over zich heen lopen. Flamingo’s kon het tempo van de tegenstander prima aan. Ondanks de zwakke passing, werd er goed gekorfbald. De eerste helft ging het dan ook gelijk op en werd er veel gescoord in het achterveld. De bal werd in een redelijk hoog tempo rondgespeeld, waardoor Oranje Wit moeite had de bal te veroveren. De ruststand was 8-10 in het voordeel van Oranje Wit.

Na rust kwamen de meiden uit Mariahout fel uit de kleedkamers, maar helaas scoort Oranje Wit vrij snel, waardoor zij uitlopen naar 3 doelpunten verschil. Het duurt té lang voordat Flamingo’s hier een antwoord op heeft en Oranje Wit loopt verder uit. De wedstrijd wordt door Flamingo’s verloren met 12-18.

Senioren 2 speelt een goede wedstrijd, maar verliest.

Flamingo’s 2 – Oranje Wit 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde op 18 februari ook hun wedstrijd tegen Oranje-Wit. Flamingo’s liet met tijden goed spel zien. Er werd veel overlegd en gekeken hoe er het beste aangevallen kon worden tegen het goede verdedigende spel van Oranje Wit. Lange tijd kon Flamingo’s het tempo bijhouden en werd er 2 maal op fantastische wijze gescoord, waardoor het net voor rust 5-4 werd, in het voordeel van Flamingo’s. Helaas werd  er in de tweede helft niet strak genoeg verdedigd, waardoor Oranje Wit de kans kreeg om na rust de voorsprong te nemen en deze uiteindelijk niet meer uit handen te geven. De eindstand was 7-9 in het nadeel van Flamingo’s.