FLAMINGO’S WINT OVERTUIGEND MET DUBBELE CIJFERS

Flamingo’s 1 – Midako 1
Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 24 november hun eerste competitiewedstrijd van de zaalcompetitie. De dames uit Mariahout namen het op tegen Midako uit Mierlo. Midako verscheen met 6 dames aan de wedstrijd en hadden ook geen wissels bij zich, waardoor het al aan het begin van de wedstrijd een gekke wedstrijd was. Voor Flamingo’s was het lastig om hun draai te vinden in de wedstrijd en moest zowel verdedigend als aanvallend zoeken naar het goede spel. Midako opende de wedstrijd. Flamingo’s had direct een antwoord en sinds dat doelpunt, wisten de dames uit Mariahout elkaar en de korf te vinden. Simone Senders maakte haar debuut in senioren 1 en ook zij kwam tot scoren. Ook Maud Kornuijt scoorde haar eerste doelpunten voor het vaandelteam van Flamingo’s. Na de eerste achterstand regende het doelpunten aan Mariahoutse zijde en werd het 38-2 in het voordeel van Flamingo’s. Een goede start van het seizoen. Spannend was het echter niet. Op zondag 1 december speelt Flamingo’s om 12.35u tegen Nijnsel 1 in sporthal de Streepen in Sint Oedenrode.