FLAMINGO’S WINT VAN KLIMOP.

Flamingo’s 1 – Klimop 1
Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op donderdag 9 mei een inhaalwedstrijd tegen SVOC’01, die ze na een goed spelend spel verloren met 11-15.
Op zondag 12 mei stond Klimop 1 uit Kekerdom op het programma. Senioren 1 had het in het begin zwaar tegen het fysieke spel van hun tegenstander. Flamingo’s bleef de gehele wedstrijd mooie aanvallen creëeren en er stond een collectief sterk team. Flamingo’s speelden de kansen continu uit en de bal werd veelvuldig verlegd. Daarbij werd het achterveld ook goed gebruikt. Flamingo’s nam dan ook de leiding en gaf deze de gehele wedstrijd niet meer af. In de tweede helft werd de marge steeds groter, waardoor Flamingo’s ook meer vrijheden kreeg en daardoor nóg mooier spel liet zien. Door dingen uit te proberen, werd het hier en daar ook wat slordig. Klimop liet aanvallend weinig zien, waardoor Flamingo’s het verdedigend niet moeilijk had, maar werd daardoor wel afgeleid en soms wat nonchalant, waardoor zij toch nog 6 keer tot scoren konden komen. De eindstand was 13-6 in het voordeel van Flamingo’s.
Volgende week speelt Senioren 1 om 13.00u tegen BMC in Berlicum.