Met vertrouwen wint Flamingo’s hun wedstrijd.

VVO 1 – Flamingo’s 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 14 januari tegen VVO uit Hapert. De wedstrijd werd gespeeld in de Eureka hal in Hapert. Al vroeg moesten de meiden van Flamingo’s uit de veren. Met veel goede zin startten de meiden de wedstrijd. Na een aantal minuten stond Flamingo’s achter met 2-0. Het spel van beide teams was echter aan elkaar gewaagd. Het lukte de meiden uit Mariahout echter niet om een goede kans te vinden. Daarnaast was het afmaken van simpele kansen moeilijk. Toch stond Flamingo’s in rust met één doelpunt voor op hun tegenstander. Vol vertrouwen kwamen de meiden uit de kleedkamer. De eerste aanval van Flamingo’s werd benut, en ook in de volgende aanval werd de kans afgemaakt. Het gat was nu drie doelpunten. Er werd hard gewerkt, de dames waren fel en er werd positief gecoacht. In de slotfase kwam VVO nog dichtbij. Flamingo’s wilde echter de punten mee naar huis nemen en streed voor winst. Met 8-11 werd de wedstrijd gewonnen, in het voordeel van Flamingo’s.

Senioren 2 laat het liggen in de 2e helft.

VVO 2 – Flamingo’s 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde op 14 januari hun wedstrijd ook tegen VVO. Elke week is het zoeken naar een compleet team. Dat betekende vandaag dat er gespeeld werd in een andere opstelling. In de eerste helft was VVO beter, maar kon Flamingo’s het tempo bijhouden en werd er goed verdedigd. Helaas werd er aan Mariahoutse kant maar weinig gescoord. Na rust probeerde Flamingo’s de rust te vinden, maar helaas. Kansen werden niet afgemaakt, er werd niet strak genoeg verdedigd en de passing was slordig. De wedstrijd eindigde in een 15-6 in het voordeel van VVO.