Oranje-Wit té sterk voor Flamingo’s.

Oranje-Wit 1 – Flamingo’s 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 7 januari hun wedstrijd tegen Oranje-Wit. Oranje-Wit staat bovenaan, met 3 punten los van de nummer 2. Flamingo’s staat momenteel op de één-na-laatste plaats. Dat het een pittige wedstrijd zou worden, was vooraf al duidelijk. Oranje-Wit was fel op de bal en verdedigde stevig voor, waardoor Flamingo’s moeite had de bal te plaatsen. De eerste 10 minuten leek Flamingo’s, ondanks de goede voorbereiding, verrast door hun tegenstander. In de tweede helft speelt Flamingo’s een gedegen spel, maar de wedstrijd was al gespeeld. Met een 15-7 verlies vertrekken de rood-witten weer huiswaarts. Volgende week staat VVO op het programma, de nummer 2 van de ranglijst. Alle supporters zijn van harte uitgenodigd om de meiden een hart onder de riem te steken.

Senioren 2 verliest.

Oranje-Wit – Flamingo’s 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde ook hun wedstrijd tegen Oranje-Wit. Met een zeer gewijzigde opstelling begon Flamingo’s aan hun wedstrijd. Er werd goed gewerkt, maar ondanks het harde werken was Oranje-Wit té sterk voor Flamingo’s. Het uitbrengen van de bal was moeilijk voor de meiden uit Mariahout, doordat Oranje-Wit zeer sterk was in het uitverdedigen. De wedstrijd eindigde in een 12-6 verlies voor Flamingo’s.