Slechte start in de zaal voor Flamingo’s

Het vierde doelpunt aan de kant van Flamingo’s

Flamingo’s 1 – VVO 1

Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 12 november hun eerste thuiswedstrijd in de zaal tegen VVO uit Hapert. Er was in de week naar de wedstrijd toe veel getraind op het verdedigen van de tegenstander. Helaas liet Flamingo’s op alle vlak steken vallen. De passing was zwak, er werd niet goed met elkaar gecommuniceerd, ballen kwamen niet aan of werden slecht gegooid en de schoten waren niet voldoende. Daarnaast was VVO sterk. Zij hadden een hoog baltempo, veel effectiever in de afronding en zeer sterk in de rebound. Eindstand is dan ook 5-15 in het voordeel van VVO. Geen goede start van de competitie voor Flamingo’s. Volgende week staat Odisco op het programma. Deze wedstrijd wordt gespeeld in De Streepen in Sint Oedenrode. Senioren 1 is gebrand om daar te laten zien dat ze thuishoren in de overgangsklasse. Alle supporters zijn natuurlijk van harte welkom.

Senioren 2 verliest al vroeg in de wedstrijd

Flamingo’s 2 – VVO 2

Senioren 2, gesponsord door Harold Vereijken, speelde op 12 november hun wedstrijd ook tegen VVO. Al vroeg in de wedstrijd kwam Flamingo’s achter te staan door slordig verdedigend spel. Dit werd na 20 minuten goed opgepikt door de meiden van Flamingo’s, maar het gat met de tegenstander was toen al te groot. Helaas was er op het einde van de wedstrijd té weinig tijd over om de stand nog gelijk te trekken. De eindstand was 7-9 in het nadeel van Flamingo’s.