Stem op ons

Als lid van de Rabobank kun je ook dit jaar weer in de Rabo ClubSupport campagne mee beslissen welke clubs een extra steuntje in de rug krijgen van de Rabobank. Onze vereniging staat ook tussen de deelnemende clubs in Helmond Peel Noord, onder Flamingo’s korfbal.
Ben jij nog geen Rabobank lid? Regel dit anders snel even via je Rabobank bankierenapp (klik op service en dan op lidmaatschap). Leden vanaf 12 jaar kunnen hun stem uitbrengen en daarmee support geven aan lokale verenigingen. Dus ook minderjarige leden kunnen lid worden. Hiervoor is toestemming van de ouders nodig. De ouder zet dan eerst op zijn bankierenapp via ‘bankieren met je kind’, naam van het kind en dan ‘lidmaatschap’ op ‘aan’. Daarna kan het kind zelf via zijn instellingen op de eigen bankierenapp bevestigen dat zij lid wil worden.
Vanaf 4 oktober a.s. kun je jouw stem uitbrengen. Vraag ook vrienden en familie hun stem uit te brengen op Flamingo’s.De periode om te stemmen loopt van 4 t/m 25 oktober. De resultaten van de Rabo ClubSupport campagne zijn op 14 november bekend.
Geef ook Flamingo’s dat extra steuntje!