WEDEROM WINST VOOR FLAMINGO’S

KVS ‘17 1 – Flamingo’s 1
Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 8 december tegen KVS ’17 uit Schijndel. In de bekercompetitie zijn deze twee teams ook tegen elkaar uitgekomen. Toen won KVS ’17. Flamingo’s begon scherp en goed voorbereid aan de wedstrijd. Ze wisten dat ze van het begin af aan scherp zouden moeten zijn. Zowel aanvallend als verdedigend. Flamingo’s kwam snel op een 0-2 voorsprong. Flamingo’s bleef goed korfballen en kon daardoor goed uitlopen tot een 2-6 voorsprong. Daarna zakte de dames uit Mariahout wat in. Er werd rommeliger gespeeld en kansen werden slordig benut. KVS ’17 kon dus ook dichterbij komen en al snel was het 6-6. Flamingo’s had hun voorsprong dus verspeeld. Vanaf dat moment ging de wedstrijd gelijk op. Flamingo’s bleek uiteindelijk sterker en op het moment dat ze opnieuw de voorsprong te pakken hadden, gaven ze deze niet meer af. De einduitslag was 10-12 in het voordeel van Flamingo’s. Na drie gespeelde wedstrijden in deze binnencompetitie staat Flamingo’s bovenaan. Op zondag 15 december speelt senioren 1 om 12.00u in de Klumper in Lieshout tegen NDZW.