Zuur puntenverlies voor senioren 1

Flamingo’s 1 – SVOC’01 1

Senioren 1, speelde op zondag 8 oktober, op Sportpark de Heibunders hun wedstrijd tegen SVOC’01. Flamingo’s startte goed met 2 doelpunten aan eigen kant. De eerste 10 minuten was het Flamingo’s die het spel maakte. Daarna liepen ze echter achter de feiten aan. De balplaatsing was onzuiver, er waren teveel kansen die niet werden afgemaakt en verdedigend was het de eerste helft té zwak. Dit resulteerde in een achterstand die niet meer goed te maken was. De tweede helft werd er door Flamingo’s zeer sterk verdedigd, maar dit was al te laat. Aan beide kanten is er in de tweede helft nog maar één keer gescoord. De einduitslag was 4-8 in het nadeel van Flamingo’s. Volgende week staat de laatste wedstrijd van de eerste helft van de buitencompetie op het programma. Om in de middenmoot te blijven is winst noodzakelijk.