Wedstrijdkleding

Bij KV Flamingo’s schitteren we op het veld in onze herkenbare clubkleuren: rood en wit!
Of je nu een fan bent of actief meespeelt, onze kleding zorgt ervoor dat je je helemaal onderdeel voelt van de Flamingo-familie.

Onze leden kunnen hun Flamingo’s kleding eenvoudig bestellen via onze clubshop of bij Sportshop Laarbeek in Beek en Donk.
Aan het begin van elk seizoen worden de wedstrijdshirts uitgereikt aan de teams. Deze shirts worden door de club beschikbaar gesteld en zijn inbegrepen in de contributie. Zo zorgen we ervoor dat iedereen er altijd tiptop uitziet in ons vertrouwde rood-wit!

De wedstrijdshirts blijven eigendom van de club, maar je krijgt ze natuurlijk in bruikleen om tijdens het seizoen te schitteren.

De coördinatie rondom alle kledingzaken wordt verzorgd door onze kledingcommissie.
Heb je vragen of wil je meer weten? Je kunt ze altijd bereiken via info@korfbalflamingos.nl of direct contact opnemen met Niels Speelman.

Samen in rood en wit, samen Flamingo’s!