Gedragsregels – Samen Sterk, Samen Sportief!

We zijn superblij dat jij deel uitmaakt van KV Flamingo’s en bijdraagt aan onze sportieve, enthousiaste en positieve uitstraling.
Samen maken we er een fijne club van, waar iedereen zich thuis voelt.

Daarom verwachten we een paar simpele, maar belangrijke dingen van elkaar:

• Respect voor iedereen: van je medespeelsters tot de trainers, coaches, tegenstanders, scheidsrechters en supporters. Ook onze geweldige vrijwilligers verdienen een flinke dosis waardering!
  • Zorg voor onze spullen: Houd het materialenhok, de kleedkamers en onze hele accommodatie netjes. Dit geldt natuurlijk ook wanneer je op uitwedstrijd bent.
  • Geef altijd je beste inzet: Of je nu traint of een wedstrijd speelt, je enthousiasme en inzet maken het verschil!
  • Dress to impress: Zorg dat je er netjes uitziet in het Flamingo’s tenue – een rood shirt (van de club), wit rokje en witte sokken. Ook op en rond het veld gedraag je je natuurlijk sportief en correct.
  • Rookvrij sportpark: Sportpark De Heibunders is rookvrij, dus houd daar rekening mee en respecteer de regels.
  • Help een handje mee: We zijn samen verantwoordelijk voor het succes van de club.
    Help daar waar je kunt, of het nu gaat om het organiseren van activiteiten of andere taken.

Het Flamingo’s Tenue

Bij KV Flamingo’s spelen we in stijl!
Ons wedstrijdtenue bestaat uit een rood shirt, een wit rokje, witte sokken en geschikte schoenen. Het rokje kun je aanschaffen bij Sportshop Laarbeek in Beek en Donk, waar ze ook een speciale Flamingo’s kledinglijn hebben met trainingspakken en tassen.

• Op het veld (augustus-oktober en april-juni) draag je korfbalschoenen met noppen voor extra grip.
  • In de zaal (november-maart) heb je zaalschoenen nodig met een niet-afgevende zool, perfect voor indoor sportvloeren.

Altijd op de hoogte blijven?

Volg ons op Facebook en Instagram voor het laatste nieuws, aankondigingen en updates van de vereniging.
Zo blijf je altijd betrokken bij alles wat er speelt bij KV Flamingo’s!

Samen maken we van KV Flamingo’s een plek waar iedereen trots op is!