Scheidsrechters

Een korfbalwedstrijd kan natuurlijk niet zonder scheidsrechter!
Bij KV Flamingo’s hechten we veel waarde aan een eerlijke en goed geleide wedstrijd, en daar hebben we enthousiaste scheidsrechters voor nodig.

Onze arbitragecommissie zorgt ervoor dat elke wedstrijd in de competitie een scheidsrechter heeft.
Zij stellen de planning op en zorgen ervoor dat alle scheidsrechters goed op de hoogte zijn van de spelregels. Voor speelsters vanaf 14 jaar is er de mogelijkheid om een spelregelbewijs te halen – een mooie kans om je kennis van het spel te vergroten en actief bij te dragen aan de vereniging!

Ook ouders kunnen ons hierbij helpen! Vind je het leuk om betrokken te zijn en wedstrijden te fluiten?
We leiden je graag op en geven je de juiste begeleiding.

Interesse? Meld je aan bij onze arbitragecommissie en ontdek hoe leuk het is om deel uit te maken van het team achter het spel!

Samen zorgen we voor een sportieve en goed georganiseerde competitie!