GEZOCHT

Via deze llink ga je naar een overzicht van al onze commissies en werkgroepen.

Dat de taken van deze commissies worden gedaan is van onmisbaar belang om onze vereniging vitaal en toekomstbestendig te houden.

Bekijk het overzicht een goed en bedenk welk steentje jij zou kunnen bijdragen zodat we er samen voor zorgen dat jij of jouw dochter(s) kan(kunnen) blijven korfballen.

Zonder jou is er namelijk geen bal aan!

Korfbalvereniging Flamingo’s bestaat al 59 jaar. Het is een van de verenigingen in Mariahout die bijdraagt aan de leefbaarheid binnen Gemeente Laarbeek. We willen een veilig sportklimaat neerzetten waar korfbalsters van 4 tot 50+ met plezier kunnen sporten. Helaas daalt het ledenaantal, dit is zelfs versterkt door de invloed van de coronasituatie. We hopen natuurlijk dat het niet verder zakt, liefst zelfs weer gaat stijgen. Maar het hele kader rondom het korfballen moet uiteraard toch worden ingevuld, onafhankelijk van het aantal leden. Naast het besturen van de vereniging moet worden geregeld dat wedstrijden worden gefloten, dat het technisch kader (trainers/coaches/ontwikkeling) is ingevuld, zaalhuur worden geregeld, financiële bijdrages worden verankerd middels sponsoring en acties, alles er netjes bij ligt. En ook moet er aandacht zijn voor ontspanning en plezier naast korfballen. Daarom doen wij een beroep op je om er samen de schouders onder te zetten!

We horen graag van je! Heb je nog vragen dan kun je altijd contact met opnemen met een van de bestuursleden..

En we zien je graag na de zomer op het korfbalveld en daarbuiten en zouden het fijn vinden als we je binnenkort tot onze groep vrijwilligers mogen rekenen.