een Flamingo

Ben jij een Flamingo?
Dan zijn we hartstikke blij dat ook jij zorg draagt voor onze uitstraling van een fijne, sportieve en enthousiaste korfbalvereniging.

Wij verwachten van je:

• dat je respect hebt voor medespeelsters, trainers, coaches, tegenstanders, scheidsrechters, supporters en vrijwilligers
  • zorg draagt voor orde en netheid van materialenhok, kleedlokalen en accommodatie in het algemeen, ook bij uitwedstrijden
  • inzet toont bij wedstrijden en trainingen
  • dat je je bij wedstrijden netjes kleedt in het Flamingo’s tenue en je je netjes gedraagt op en om het veld
  • dat je niet rookt op rookvrije sportaccommodaties, waaronder sportpark De Heibunders
  • dat je daar waar nodig helpt om alle neventaken en activiteiten ingevuld en georganiseerd te krijgen

Een Flamingo draagt een rood shirt (wordt in voorzien door de vereniging), een wit rokje, witte sokken en geschikt schoeisel voor veld of zaal.

Een rokje kun je aanschaffen bij Sportshop Laarbeek in Beek en Donk of eventueel overnemen van een andere Flamingo die het niet meer past.
Bij Sportshop Laarbeek hebben ze een kledinglijn van Flamingo’s van trainingspakken en tassen.

Op het veld (van aug t/m okt en van apr t/m juni) draag je korfbalschoenen met noppen voor de grip en in de zaal (nov t/m maart) draag je zaalschoenen met een zool die niet afgeeft op een gymzaalvloer.

Een Flamingo of supporter van Flamingo’s kan het nieuws en aankondigingen van onze vereniging volgen op de Facebook en/of Instagram pagina.