FLAMINGO’S NIET SCHERP IN EERSTE DUEL.

Flamingo’s 1 – JES 1
Senioren 1, gesponsord door Auto Corsten, speelde op zondag 8 september hun eerste competitiewedstrijd in de nieuwe shirts. De dames kwamen goed voor de dag in hun nieuwe tenue. Helaas was het spel wat ze speelden té zwak. Het ontbrak Flamingo’s aan uitstraling en kwamen dan al snel op een achterstand te staan, die niet meer in te halen viel. JES was scherper, zowel aanvallend als verdedigend. Daarnaast liet Flamingo’s zich verleiden om telkens van afstand te schieten. Helaas waren de schoten telkens te kort, waardoor senioren 1 niet in kon lopen op hun tegenstander. JES daarentegen maakte gecreëerde kansen wel af en ging er daardoor met de winst vandoor. Eindstand was 5-10 in het voordeel van JES. Op donderdag 12 september speelt Flamingo’s een bekerwedstrijd tegen Korloo. Deze wordt om 20.00u gespeeld op het veld van Korloo. Op zondag 15 september speelt Flamingo’s tegen Tovido uit Esch om 12.30u.