Leo Corsten benoemd tot erelid

Op de jaarvergadering van 5 april is vrijwilliger Leo Corsten benoemd tot erelid van KV Flamingo’s. Leo is eind 2021 gestopt als lid van de sponsorcommissie. Hij was een ontzettend lange tijd het gezicht van Flamingo’s voor onze sponsoren en wij zijn hem echt dankbaar voor alle inspanningen. Mede dankzij Leo hebben we een mooie verzameling met sponsorborden langs het korfbalveld staan. Hij zorgt er ook elk jaar voor dat deze netjes worden schoon gemaakt en ook dat de teamfoto’s worden voorzien van het betreffende sponsorbord. Ook verricht Leo in de onderhoudscommissie menig klusje om op en om het veld alles netjes en op orde te houden. Bedankt Leo!

Ook zijn de jubilarissen op deze jaarvergadering gehuldigd. Van de 15 jarige jubilarissen Elja Maas, Jade Manders en Lieke van de Ven was alleen Lieke aanwezig. We hadden twee jubilarissen die 25 jaar lid zijn Lindy Verbrugge en Sanne Scheepers. Lindy nam ter plekke de felicitaties en het bloemetje in ontvangst. 40 jaar lid waren Susanne Boers, Mendy Beestman en Leonie van de Heuvel. Drie leeftijdsgenoten die van kleins af aan samen korfbalden. Susanne is nog steeds steunend lid en Mendy en Leonie zijn actief betrokken als trainer, coach en / of scheidsrechter. Tot slot hadden we één (steunend) lid dat al 50 jaar lid is van onze vereniging: Joke Hagelaars. Helaas moest zij verstek laten gaan.
Jubilarissen gefeliciteerd!